دستگاه شستشوی سیستم سوخت رسانی(انژکتور) BG

انژکتور - شستشوی انژکتور -شستشو - اتژکتور ،شستشوی انژکتور،سوخت رسانی،ریل هوا،ریل سوخت،سوخت،کاهش بنزین،سوپاپ،شستشوی،اتومبیل،خودرو،باک،بردارنده رسوبات،سرب، اکتان بنزین

شستشوی انژکتورها - انژکتورشور - شستشوی انژکتور- سیستم سوخت رسانی

دستگاه شستشوی سیستم سوخت رسانی BG

قابلیت شستشوی سوزنهای انژکتور

دریچه گاز

محصول کشور امریکا

چگونه سیستم سوخت خودروی خود را تمیز نگه داریم؟

مراقب و نگهداری مناسب سیستم سوخت، یکی از عوامل حیاتی در عملکرد فنی سالم خودرو در بلند مدت محسوب می‌شود. یکی از بخش‌های سیستم سوخت رسانی خودرو به راحتی می‌تواند کثیف شود انژکتورها هستند. این اتفاق به چند شیوه مختلف روی می‌دهد:

زمانی که یک موتور احتراق داخلی خاموش می‌شود، مقداری سوخت و دود داخل محفظه احتراق باقی می‌ماند. با شروع سرد شدن موتور، گازهای تبخیر شده در بخش‌های مختلف محفظه احتراق، از جمله روی نازل انژکتور قرار می‌گیرند. با گذشت زمان، تجمع این مواد میزان سوخت تزریق شده توسط انژکتور را کاهش می‌دهد. کار زیادی برای پیشگیری از وقوع این اتفاق نمی‌توانید انجام بدهید، ولی اگر موتور خودرو را خیلی تحت فشار گذاشته‌اید، بهتر است قبل از خاموش کردن خودرو اجازه دهید اندکی موتور درجا کار کرده و خنک شود. رانندگی آرام‌تر در دقایق آخر یک مسیر و قبل از خاموش کردن خودرو، می‌تواند طول عمر انژکتورها را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد.

گرمای موجود داخل سیلندرهای در حال سرد شدن نیز می‌توانند سبب تجمع مواد مختلف و دیگر ناخالصی‌ها روی انژکتورها شوند، اتفاقی که پروسه تمیز کردن آن‌ها را سخت‌تر و زمان برتر می‌کند.

ذرات و مواد زاید به راحتی می‌توانند انژکتورها را کثیف کنند. این ذرات و مواد زاید گاهی اوقات از خود سوخت نیز می‌توانند وارد انژکتورها شوند. این روزها دیگر خبری از بنزین‌های بی کیفیت در سطح کشور نیست و بسیاری از پمپ بنزین‌ها، مخصوصاً در شهرهای بزرگ بنزین یورو ۴ در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. با این حال، باز هم مواد و ذرات زاید و آشغال می‌توانند از طریق پمپ بنزین وارد سیستم سوخت خودرو شوند. فیلتر سوخت مانع ورود بخش اعظمی از این موارد به انژکتورها می‌شود، ولی باز هم مقدار اندکی می‌تواند وارد سیستم سوخت خودرو گردد.

اگر به هر دلیل آب داخل سوخت باشد، این موضوع می‌تواند سبب ایجاد خوردگی مسیرهای سوخت رسانی شود. وجود خوردگی در مسیر سیستم سوخت رسانی خود به تولید مواد و ذرات زاید و کثیف شدن انژکتورها کمک خواهد کرد.


دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image