- حضور شرکت سورین صنعت آرتا و شرکت پترونام سهند (پارانوکس ) در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران
- سورین صنعت آرتا نماینده انحصاری محصولات paranox در ایران
- فروش روغن موتور های نانو پارانوکس
- طرح فروش ویژه دستگاه تعویض روغن ترمز SSA
- رنو مگان جدید در مدل ۲۰۱۸ وارد ایران شد
- سيستم هيدروليك اتوماتيك
- کار روغن موتور چیست؟
- سيستم انتقال قدرت اتوماتيك cvt
- روغن گیربکس اتوماتیک BG قابل استفاده در کلیه خودروهای جدید دنیابه استثناء CVT (تضمین سلامت گیربکس اتوماتیک باBG)
- با استفاده از سرویس شستشوی سیستم سوخت رسانی BG هوای پاک را به فرزندانمان هدیه کنیم
- با استفاده از سرویس های BG خودروی خود را صفر کیلومتر احساس کنید
- بیش از صدها نمایندگی مجاز مجهز به سرویس های تخصصی BG در مرکز استانها می باشد.
- نمایندگی ایرتویا گلدایی (قائم شهر) مجهزترین نماینده نسبت به ارائه سرویس های BG در استان مازندران 3245007 0123
دستگاه شستشوی سیستم سوخت دیزل
ساخت کشور امریکا
امکان استفاده در تمام خودرو های دیزل در ایران
موجود نیست
سوزن انژکتور دیزل چیست ؟
در سیستم های دیزلی مهمترین قسمت پمپ گازوئیل یا پمپ انژکتور را سوزن های انژکتور تشکیل می دهند در این نوع پمپ ، محفظه احتراقی قرار دارد که بوسیله سیلندرها و همین سوزن های انژکتور سوخت یا گازوئیل را تبدیل به پودر کرده و بعد از آن اشتعال صورت گرفته وموتور شروع به حرکت می کند ازاین جهت سوزن های انژکتور نقش مهمی را در سیستم های دیزلی بازی می کنند .
ویکرز پیشگام استفاده از پمپ های انژکتور در موتورهای زیردریایی بود. موتورهای ویکرز با این مدل سیستم اولین بار در سال ۱۹۱۶ در زیردریایی های کلاس G مورد استفاده قرار گرفتند.
عملکرد موتورهای دیزلی به شدت تحت تأثیر طراحی سیستم انژکتور آنها است. در حقیقت ، مهمترین پیشرفتهای به دست آمده در موتورهای دیزلی مستقیماً ناشی از طراحی برتر سیستم تزریق سوخت بود.
عملکرد سوزن های انژکتور دیزل
هنگامی که فشار تزریق به ۳۰۰۰۰ psi رسید ، که توسط سوزن های انژکتور شناسایی می شود ، سیستم پمپ گازوئیل یا انژکتور سوخت را به پودر تبدیل می کند. برای تجزیه و تحلیل دقیق تر این سیستم می توان گفت این فشار باعث باز شدن دریچه های انژکتور شده و جریان سوخت را به راه می اندازد و این جریان از محفظه احتراقی شروع می شود و سوخت از سوراخ های کوچکی عبور می کند که آن را به ذرات کوچکتر تجزیه می کند ،یا آنها را پودر می سازد . سوخت به این شکل بسیار راحت تر می سوزد. بعد از تمام شدن این فرآیند ،( نازل زمان) فشار را قطع می کند. پس از بالا آمدن فشار ، سوپاپ ها دوباره باز می شوند و سوخت بیشتری آزاد می کنند.
تفاوت سیستم سوخت رسانی دیزلی و بنزینی
در سیستم ها ی بنزینی تزریق سوخت به دو صورت اتفاق می افتد یکی از طریق تزریق مستقیم بنزین و دیگری از طریق غیرمستقیم ولی در سیستم های دیزلی فقط تزریق سوخت به صورت مستقیم صورت می گیرد به این دلیل که موتورهای دیزلی از شمع استفاده نمی کنند و بنابراین می توانند سوخت دیزل را مستقیماً در محفظه فشرده کنند تا باعث احتراق شود. هوا از قبل در محفظه احتراق وجود دارد و سوخت در فشارهای بسیار بالا نسبت به موتورهای بنزینی وارد می شود .